.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از حليم پزي تا راي پزي نامزدهای انتخابات شورا
نامزدی که با این ترفند و با این بریز بپاش ها قصد آمدن به صحنه انتخابات شوراها را دارد مطمئنا" به دنبال خدمت نبوده و در پی فراهم کردن فرصتی برای خود می باشد؟براستی مگر در شورا چه اتفاقی قرار است برای این شخص بیفتد که حاضر به هزینه کرد میلیونی در خارج از فرجه قانونی برای جمع کردن آرا و یارکشی می باشد؟
از حليم پزي تا راي پزي نامزدهای انتخابات شورا

علیرضا قلی زاده- اگرچه تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا چند ماهی فرصت باقیست اما این روزها کم کم شاهد تبلیغات پررنگ برخی از نامزدهای احتمالی دور بعد شورا در محافل عمومی و علیرغم ممنوعیت قانونی می باشیم.

هر چند بطور رسمی بسیاری از اشخاص، نامزدی خود برای انتخابات آتی شورا را تایید نکرده اند اما گمانه زنی ها حکایت از تنوع و تکثر افراد برای کاندیداتوری این دوره از انتخابات را دارد.

افرادی با سلایق گوناگون و از قشرهای مختلف،از جوان و پا به سن گذاشته ها گرفته تا ورزشکاران و دانشگاهیان،از سیاسیون منتسب به گروهها تا کارمندان بازنشسته،از سرمایه داران و متمولین تا افراد عادی و دارای امکانات مالی پایین و...
هر چند انتخابات سالم ایجاب می کند تا افراد و گروههای مختلف با گفتمانی آزاد و در چارچوب قانون مبادرت به معرفی خود و نامزدهای انتخاباتی و برنامه های خویش بپردازند اما آنچه باعث تاسف و تاثر می شود حرکات بسیار سخیف و ناشیانه برخی از این باصطلاح مدعیان دلسوزی خدمت به مردم می باشد.

حرکاتی از قبیل حضور در مراسمات مذهبی به عنوان سخنران بدون داشتن سبقه تحصیلی با مسائل دینی و مذهبی،اسپانسر شدن در مسابقات ورزشی و هزینه های آنچنانی برای کمک به ورزشکاران در حالیکه تا کنون حتی در عمرشان در آن رشته ورزشی فعالیت نداشته و یا کمکی تا کنون به ورزش و ورزشکاران نکرده اند،توزیع سیم کارت به همراه شارژ،بسته های هدایای فرهنگی و حتی این اواخر توزیع انار در شب یلدا در منطقه ای از شهر که مردم آن از لحاظ امکانات مالی در شرایط نه چندان مناسبی قرار دارند،حضور در مساجد و تکایا و دادن قول های آنچنانی به مستمعین ،دادن شام و نهار و سخنرانی های پر از وعده های دست نیافتنی در میان جوانان،گرفتن دفتر در نقاط خوب شهری و هزینه های آنچنانی تنها و تنها گوشه ای از این رفتارهای زشت و مذموم این آقایان می باشد که مطمئنا" از چشم تیزبین جامعه به دور نخواهد ماند و مردم فهیم ما در فرصتی مقتضی جوابی در خور شان خودشان به آنها خواهند داد.

البته این را نیز باید گفت نامزدی که با این ترفند و با این بریز بپاش ها قصد آمدن به صحنه انتخابات شوراها را دارد مطمئنا" به دنبال خدمت نبوده و در پی فراهم کردن فرصتی برای خود می باشد؟براستی مگر در شورا چه اتفاقی قرار است برای این شخص بیفتد که حاضر به هزینه کرد میلیونی در خارج از فرجه قانونی برای جمع کردن آرا و یارکشی می باشد؟

آیا نمی توان گفت که این افراد هدفشان از این همه هزینه خدمت نمی باشد؟آیا به زعم این نامزدها راهی دیگر برای خدمت به مردم به جز سنگر شورا وجود ندارد؟شماها که حاضر به هزینه های این چنینی هستید چرا تا کنون مبادرت به این کار نکرده اید؟آیا نمی توان گفت که گریه های شما برای حلیم است؟!!!

علی ایحال انتظار می رود مجریان و مسئولین امر ضمن نظارت هر چه بیشتر بر رفتارهای این دسته از افراد تذکرات لازم را معمول تا خدای ناکرده سبب سوء استفاد هایی این چنینی در عرصه رقابت انتخابات شورا در دور آتی نباشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1391
یکی از این تازه به دوران رسیده ها تو ساری بود که فکر کرد میتونه مردم را با یک انار بخره.پسر خوب شرف مردم ساری خیلی بیشتر از اینها می ارزه.اینطوری میخوای رای بیاری و مدافع مردم بشی؟کسی که الان انار میده حتما به فکر بدست آوردن باغ اناره!
نا شناس 24 دي 1391
اخیرا" یک نفر در مسابقه رزمی به عنوان سرپرست تیم معرفی شد که تو عمرش شلوار رزمی پا نکرده.البته شنیده شده این سرپرستی خرج هم داشته!!!
یاسر قربانی 24 دي 1391
شنیدم یاسر قربانی هم امسال تو ساری حلیم داد
نا شناس 24 دي 1391
محمد جعفری هزینه زیادی کرده چرا کسی بررسی نمی کند
ت 24 دي 1391
در حسینیه ساروی های مشهد اقای پیوندی شام دادند و هر شب برای ایشان تبلیغ میشد
نا شناس 24 دي 1391
بعضیها هم هیئت بسکتبال که نمیدونستندکجاست والآن ادعای... بعضیها هم مشغول تهیه لیست انتخاباتی و کمیته راهبردی تشکیل دادند. والعاقبه اللمتقین
mjid 24 دي 1391
تو شورا چه خبره؟چقدر پول تقسیم می کنند؟چندتا فامیل میبرند تو شهرداری؟چندتا ماده 100 سفارشی عمل میکنند؟که آقایونی مثل ... و.... چندین میلیون تاحالا خرج کردند؟هنوز که 6 ماه تا انتخابات باقی مانده... . جناب رمدانی خواهشن اگه دوباره آقای ... تماس گرفتند حتی گریه کردند. مثل چند هفته قبل کامنتها پاک نکنید.لطفا
نا شناس 25 دي 1391
وقتیکه یه نفر از این افراد میگه پول دارم و دلم میخاد که اینکار ها را می کنم مشخصه که به دنبال چی هست
مرصاد 25 دي 1391
تا اونجایی که من اطلاع دارم آقای قربانی اولین سالی نیست که حلیم میدن . حداقل چهار یا پنج سالشو من در جریان هستم . بهتر همه چیزو باهم قاطی نکنیم ربطی به شورا هم نداره و قطعا فقط به عشق امام حسن (ع) هست .(حلیمش حرف نداره....؟ (: )
mjid 25 دي 1391
قربانی حلیم نمیده پدرخانمش میده ایشون خودشو قاطی کرده
نا شناس 26 دي 1391
توهین با انار کار محمد جعفری بود.اون با این کار خواست چه چیزی را ثابت کند.
آقا پسر شاید باشند افرادیکه در شب یلدا انار نداشته باشند اما شرفی دارند که امثال....
mjid 26 دي 1391
انقدر راجع به جعفری کامنت نزنید باز زنگ میزنه به جناب رمدانی گریه و زاری که کامنت بردار.
سید سروش ساداتی جمالی 27 دي 1391
به عنوان یک جوان سیاسی ساروی از این که فردی به نام سید محمد جعفری با محبوبیت خویش خواب و ارامش را از دشمنان ابادانی شهر گرفته به این عزیزان پیشنهاد میکنم به جای تخریب در جهتی گام بردارند تا انان نیز مورد مقبولیت همشهریان ساروی قرار گیرند .
علی 27 دي 1391
یکی از دوستان راجع به پیری کامنت زده که ایشون اتاق تخریب تشکیل داده و واسه پست هرکاری میکنه خواستم بگم اگه اطلاع دقیقی دارید بت مدرک بگید تا همه بدونن و درست انتخاب کنن
جناب رمدانی شما که ایشون و کامل میشناسید بفرمایید واقعا درسته؟
مسعود پیری که کاندیدا شده و ادعای مذهبی بودن داره و ادعا میکنه با یه برنامه کامل وارد شده واقعا اینطوریه شخصیتش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.